A computer components & hardware forum. HardwareBanter

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

The ultimate "Skybuck Pizza" =D (Pizza Skybuck ! ;) =D)

Old September 27th 10, 07:26 AM posted to alt.comp.periphs.videocards.nvidia,nl.gezondheid.medisch,nl.politiek,nl.wetenschap,sci.electronics.design
Skybuck Flying[_3_]

Default The ultimate "Skybuck Pizza" =D (Pizza Skybuck ! ;) =D)

"Skybuck Flying" wrote in message news:...

"Maya Zuiderweg" @#$nospam*ma_zuiderweg$at#planet%nl wrote in message

"Skybuck Flying" schreef in bericht
b.home.nl...

"Maya Zuiderweg" @#$nospam*ma_zuiderweg$at#planet%nl wrote in message

"Skybuck Flying" schreef in bericht
.home.nl...

"Ifrit" ifrit@underground wrote in message
Skybuck Flying heeft het volgende neergekrabbeld:

Dutch:

... wordt die ook schoon gemaakt ?

Zo niet dan zit ik te denken aan een hi-tech tonijn schoonmaak
fabriek ?!

English:

... is it cleaned ?

If not then I am thinking about a hi-tech tuna cleaning factory ?!

Schoonmaken doe je met water dus is vis al schoon van zichzelf. Ze
zwemmen
immers in het water.

Nou nee niet echt, dan heb je zeker nog nooit een tonijn blikje open
gemaakt ?!

Daar zitten vieze zwarte stukjes in... en die moeten eruit

Ik stel me een robot voor met een vorkje en een hi-tech camera +
hi-tech grafische kaart + hi-tech software die dan heeeeeel gevoelig
die zwarte stukjes er tussen uit vist (met robot vingertjes of iets
anders)... als iemand een beter idee heeft mag ie 't zegguh hoor !

Doei,
Skybuck =D

Tonijn hoort niet eens op 'n pizza.

Dat is anders wel erg lekker hoor ! Lekker veel kaas en tomaat en nog
wat uitjes erbij hmmm jammy !

Mijn favoriete is de Siciliano, kaas, tomaat, ansjootjes, kappertjes +

Mhoaw... die is eigenlijk best smerig.. vooral die anjovis... bieeeww..
stinkt ook zo en is moeilijk te bewaren... die tonijn pizza kan zo in de
koelkast voor een dag later ofzo.

Blehh, bewaren ook nog ;(

hierendaar een verdwaalde zwarte olijf.

De raarste pizza die ik tot nu toe heb ik gezien is een "quatro
stagioni" met aspergers er op... das pas raar.

Uhh..
http://www.youtube.com/watch?v=QeWIFo1QOlw

Nou zeg, daar zaten me toch een paar smerige tussen ! Vooral die op 't
gezicht zat die vond ik smerig...

Ik zal 'm maar niet toevoegen aan me favorites want anders vergaat me de
eetlust nog !

Die pizza met die hamburgers en frietjes erop die vond ik wel
erggggggguuuuuggggggg leeeeuk ! De ultieme junk/food/vet-pizza !

Ik ben dol op frieten en hamburgers en broodje kroket vind ik ook best
lekker !

Het enigste wat er nog op ontbreekt is een kroket en een frikandel
speciaal.

Dus ik zal je nu zeggen hoe mijn ultieme pizza eruit ziet:

Een "Pizza Skybuck":

0. Zachte Bodem.
1. Tomatensaus.
2. Kaas.
3. Tonijn.
4. Salami.
5. Ham.
6. Paprika.
7. Champigons.
8. Uitjes.
9. Frietjes.
10. Kroket.
11. Frikandel.
12. Hamburger.

Inplaats van hamburger, heb ik liever een kipburger erop... dan is ie echt
perfect... Dus kipburger mag ook !

13. Curry.
14. Fritesaus.
15. Stukjes witbrood erop.

Hehehehehe das pas lekker !

Wel niet teveel frikandel en ook niet teveel hamburger... gewoon een paar
kleine stukjes is genoeg !

Maar wel een lekkere grote kroket erop... of mini kroketjes erop !

En kleine stukjes witbrood erop van een broodje ofzo.

Doei,
Skybuck ! =D

Old September 27th 10, 05:04 PM posted to alt.comp.periphs.videocards.nvidia,nl.gezondheid.medisch,nl.politiek,nl.wetenschap,sci.electronics.design
Maya Zuiderweg

[...]

Ingrediënten 1 t/m 3 op de pizza-bodem doen, daaroverheen ingrediënten 4 t/m
15 opstapelen. Dan zie je die rare stukjes in de tonijn ook niet meer zo.
Happen maar!

M.

Old September 28th 10, 10:02 AM posted to alt.comp.periphs.videocards.nvidia,nl.gezondheid.medisch,nl.politiek,nl.wetenschap,sci.electronics.design
Skybuck Flying[_3_]

+

[...]

He, bah, viezerik !

Eigenlijk ontbreekt er nog iets: