Old October 24th 07, 09:42 PM posted to uk.comp.vendors
[email protected]

Default pixmania lies on delivery estimate and more

Monsieur, sir,

I bought a hard drive on Pixmania France (PIXMANIA CCL070892781).
The post office web site (http://www.coliposte.net/gp/services/
accueil_gp.jsp) says that my package "Colissimo 8D00793821172 " has
been received by your services on October 11th. This package contains
the hard drive that was delivered to me
I want to bring to your attention that:
· There was a 11 days difference between the product availability
announced and the actual mailing of it.
· The product was delivered in a box that was too big without any
protection.
· The product was not working.

Even if I shop 50% on line, I buy on line only reliable product to
save time. Do you think I achieved this goal for my first order on
Pixmania? I looking forward talking to you to get an explanation about
this situation.

J'ai acheté un disque dur sur Pixmania France (PIXMANIA CCL070892781).
D'après les services Colissimo, vous avez reçu le colis « Colissimo
8D00793821172 » le 11/10/2007. Ce colis comprend le produit de la
commande PIXMANIA CCL070892781.
Apres 7 jours, votre site annonce toujours que vous n'avez pas reçu le
colis.
Je vous rappel que
· il y a eu une différence de 11 jours entre la date de livraison
annoncée et la date d'envoi effective.
· le produit m'a été livré dans un carton ou il flottait complètement
sans aucune protection.
· le produit ne fonctionnait pas

J'achète mes produits en ligne seulement des produits fiables et pour
gagner du temps. Dans le cadre de ma première commande sur Pixmania
France, pensez-vous que j'ai attend mon objectif ?
J'espère que vous saurez me donner une bonne explication a tout cela.

Regards,

Didier Niel