PDA

View Full Version : Compaq 1245 -circuit électrique -diagram of the electric circuit

bougueroua rachida
July 1st 03, 06:12 PM
Bonjour,

Je recherche le schéma du circuit électrique de mon PC portable Présario
1245.
J'ai branché, par erreur, un transformateur électrique à 30 volt au lieu de
12 volt.
J'ai un espoir de le réparer si je retrouve les références des pièces à
changer.
Merci de votre aide.

Hello,
I seek the diagram of the electric circuit of my portable PC Présario
1245. I connected, by error, an electric transformer with 30 volt instead of
12 volt. I have a hope to repair it if I find the references of the parts to
be changed. Thanks for your help.